منو
سبد خرید

قیمت روز طلا : 3,800,000

سنگ

سنگ تورمالین طبیعی کد B441 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 6 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 40 سانتیمتر است. تورمالین سنگی نیمه قیمتی شامل طیف وسیعی از رنگ های قرمز، سبز- آبی، زرد و حتی سیاه است. اعتقاد بر این است که هیچ دو سنگ تورمالین دقیقاً هم رنگ نیستند و از لحاظ تاریخی به عنوان سنگی جادویی شناخته می شود که از هرکسی که آن را بپوشد محافظت خواهد کرد. این سنگ توانایی غیر معمول و بسیار خاصی برای تولید بار الکتریکی دارد که منجر به انتشار یون های منفی و تابش پرتو مادون قرمز می شود. پر..
1,331,000 تومان
سنگ تورمالین طبیعی کد B440 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 8 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 40 سانتیمتر است. تورمالین سنگی نیمه قیمتی شامل طیف وسیعی از رنگ های قرمز، سبز- آبی، زرد و حتی سیاه است. اعتقاد بر این است که هیچ دو سنگ تورمالین دقیقاً هم رنگ نیستند و از لحاظ تاریخی به عنوان سنگی جادویی شناخته می شود که از هرکسی که آن را بپوشد محافظت خواهد کرد. این سنگ توانایی غیر معمول و بسیار خاصی برای تولید بار الکتریکی دارد که منجر به انتشار یون های منفی و تابش پرتو مادون قرمز می شود. پر..
1,970,000 تومان
سنگ پرهنیت طبیعی کد B439 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 6 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است. پرهنیت به دلیل قدرت پیشگویی خود به عنوان سنگ قلب و همچنین سنگ شبکه خورشیدی شناخته می شود. با مدیتیشن با آن یا صرفاً با پوشیدن آن می توانید فواید شفابخش شگفت انگیز آن را تجربه کنید. پرهنیت همچنین سنگ نبوت است، زیرا ارتباط الهی را تسهیل می کند، شهود را تقویت می کند و وضوح افکار را تضمین می کند. یکی از خواص قدرتمند آن این است که به شما کمک می کند همیشه برای هر اتفاقی که قرار است ر..
2,102,000 تومان
سنگ پرهنیت طبیعی کد B438 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 8 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 38 سانتیمتر است. پرهنیت به دلیل قدرت پیشگویی خود به عنوان سنگ قلب و همچنین سنگ شبکه خورشیدی شناخته می شود. با مدیتیشن با آن یا صرفاً با پوشیدن آن می توانید فواید شفابخش شگفت انگیز آن را تجربه کنید. پرهنیت همچنین سنگ نبوت است، زیرا ارتباط الهی را تسهیل می کند، شهود را تقویت می کند و وضوح افکار را تضمین می کند. یکی از خواص قدرتمند آن این است که به شما کمک می کند همیشه برای هر اتفاقی که قرار است ر..
2,187,000 تومان
سنگ پرهنیت روتیل دار طبیعی کد B437 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 6 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است. پرهنیت به دلیل قدرت پیشگویی خود به عنوان سنگ قلب و همچنین سنگ شبکه خورشیدی شناخته می شود. با مدیتیشن با آن یا صرفاً با پوشیدن آن می توانید فواید شفابخش شگفت انگیز آن را تجربه کنید. پرهنیت همچنین سنگ نبوت است، زیرا ارتباط الهی را تسهیل می کند، شهود را تقویت می کند و وضوح افکار را تضمین می کند. یکی از خواص قدرتمند آن این است که به شما کمک می کند همیشه برای هر اتفاقی که ..
572,000 تومان
سنگ پرهنیت روتیل دار طبیعی کد B436 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 8 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است. پرهنیت به دلیل قدرت پیشگویی خود به عنوان سنگ قلب و همچنین سنگ شبکه خورشیدی شناخته می شود. با مدیتیشن با آن یا صرفاً با پوشیدن آن می توانید فواید شفابخش شگفت انگیز آن را تجربه کنید. پرهنیت همچنین سنگ نبوت است، زیرا ارتباط الهی را تسهیل می کند، شهود را تقویت می کند و وضوح افکار را تضمین می کند. یکی از خواص قدرتمند آن این است که به شما کمک می کند همیشه برای هر اتفاقی که ..
790,000 تومان
سنگ تراهرتز طبیعی کد B435 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 6 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است. تراهرتز یک سنگ ساخته دست بشر است که با استخراج سیلیس از ماسه تولید می شود. این سنگ فرکانس نوسانی و هدایت حرارتی بسیار بالای دارد و بخاطر قدرتش در تنظیم جریان انرژی بدن شناخته شده است. مهم است بدانیم که این سنگ در بازار بسیار کمیاب است. سنگ تراهرتز به عنوان سنگی قدرتمند در محافظت و شفا شناخته می شود. سنگ تراهرتز ارتعاشات شفابخش قوی ای از خود آزاد می کند که در کاهش استرس و خستگی..
657,000 تومان
سنگ تراهرتز طبیعی کد B434 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 8 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است. تراهرتز یک سنگ ساخته دست بشر است که با استخراج سیلیس از ماسه تولید می شود. این سنگ فرکانس نوسانی و هدایت حرارتی بسیار بالای دارد و بخاطر قدرتش در تنظیم جریان انرژی بدن شناخته شده است. مهم است بدانیم که این سنگ در بازار بسیار کمیاب است. سنگ تراهرتز به عنوان سنگی قدرتمند در محافظت و شفا شناخته می شود. سنگ تراهرتز ارتعاشات شفابخش قوی ای از خود آزاد می کند که در کاهش استرس و خستگی..
876,000 تومان
سنگ عقیق توری آبی طبیعی کد B432 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 8 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است. سنگ های عقیق توری آبی دارای معنی و خواص درمانی فراوانی هستند. صدها سال است که از آنها برای ترویج مثبت اندیشی استفاده می شود. سایر سنگ های عقیق به وفور در دسترس هستند، اما عقیق توری آبی نسبتا کمیاب است و منابع آن روز به روز کمتر می شوند. این سنگ انرژی لطیفی به همراه دارد که می تواند به شما در رسیدن به تعادل و ثبات کمک کند. عشق و شادی بیشتری را وارد زندگی شما می کند و افکا..
3,327,000 تومان
سنگ سان استون طبیعی کد B431 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 6 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 38 سانتیمتر است. سان استون یا سنگ خورشید سنگی است اغوا کننده و مخلوطی از رنگ های گرمی متشکل از نارنجی، گلبهی، قرمز و قهوه ای برگرفته از رنگ های خورشید می باشد که همانند ضد آفتابی با SPF بالا از روح شما در برابر انرژی های سمی و منفی دنیا مراقبت می کند و استرس های روزمره را دور می سازد. سنگ سان استون با شانس و خوشبختی پیوندی مستقیم دارد و به عنوان سنگی که تمامی چاکراهای بدن را پاکسازی می کند، ..
268,000 تومان
سنگ سان استون طبیعی کد B430 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 8 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 38 سانتیمتر است. سان استون یا سنگ خورشید سنگی است اغوا کننده و مخلوطی از رنگ های گرمی متشکل از نارنجی، گلبهی، قرمز و قهوه ای برگرفته از رنگ های خورشید می باشد که همانند ضد آفتابی با SPF بالا از روح شما در برابر انرژی های سمی و منفی دنیا مراقبت می کند و استرس های روزمره را دور می سازد. سنگ سان استون با شانس و خوشبختی پیوندی مستقیم دارد و به عنوان سنگی که تمامی چاکراهای بدن را پاکسازی می کند، ..
309,000 تومان
سنگ لابرادوریت طبیعی کد B429 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 6 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است. لابرادوریت سنگیست که آتشی یخ زده درون آن شعله می کشد و به شکل شگفت انگیزی چشمان صاحبش را به روی جهان نادیدنی می گشاید. لابرادوریت از دیرباز سنگی جادویی مخصوص جادوگران، پیشگوها و شفادهنگان بوده است. در دل این سنگ خاکستری، بازی نورهای سبز و آبی دیده می شود. لابرادوریت یکی از پرقدرت ترین سنگ های محافظ در بین کانی های معدنیست که از صاحبش در مقابل نیروهای منفی و بدشانسی ها محافظ..
220,000 تومان
سنگ لابرادوریت طبیعی کد B428 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 8 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است. لابرادوریت سنگیست که آتشی یخ زده درون آن شعله می کشد و به شکل شگفت انگیزی چشمان صاحبش را به روی جهان نادیدنی می گشاید. لابرادوریت از دیرباز سنگی جادویی مخصوص جادوگران، پیشگوها و شفادهنگان بوده است. در دل این سنگ خاکستری، بازی نورهای سبز و آبی دیده می شود. لابرادوریت یکی از پرقدرت ترین سنگ های محافظ در بین کانی های معدنیست که از صاحبش در مقابل نیروهای منفی و بدشانسی ها محافظ..
268,000 تومان
ریسه سنگ مون استون طبیعی کد B427 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 6 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 40 سانتیمتر است. در فرهنگ های شرقی سنگ های نورانی مانند مون استون نماد خوش شانسی هستند و در کشور هند بسیار مقدس به شمار می آیند. سنگ ماه به تسکین بی ثباتی عاطفی و استرس کمک می کند و باعث ایجاد آرامش می شود. در مسائل عشقی و تجارت خوش اقبالی و موفقیت با خود به همراه می آورد. از زمان های قدیم تا به حال مون استون به عنوان زنانه ترین سنگ شناخته شده است. این ماده معدنی انرژی های زنانه را افزا..
2,415,000 تومان
ریسه سنگ مون استون طبیعی کد B426 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 8 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 41 سانتیمتر است. در فرهنگ های شرقی سنگ های نورانی مانند مون استون نماد خوش شانسی هستند و در کشور هند بسیار مقدس به شمار می آیند. سنگ ماه به تسکین بی ثباتی عاطفی و استرس کمک می کند و باعث ایجاد آرامش می شود. در مسائل عشقی و تجارت خوش اقبالی و موفقیت با خود به همراه می آورد. از زمان های قدیم تا به حال مون استون به عنوان زنانه ترین سنگ شناخته شده است. این ماده معدنی انرژی های زنانه را افزا..
1,446,000 تومان
ریسه سنگ آونتورین طبیعی کد B425 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 8 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 38 سانتیمتر است. سنگ آونتورین ذهن را آرام می سازد و توانایی از بین بردن استرس و اضطراب را دارد. این سنگ می تواند در کنار گذاشتن عادت های بد مانند سیگار کشیدن و پرخوری یا در از بین بردن صفات منفی مثل خودخواهی و پرخاشگری مفید باشد.آونتورین برای سیستم عصبی سودمند است، فشار خون را پایین می آورد و با تحریک متابولیسم بدن کلسترل را کاهش می دهد. آونتورین خاصیت ضد التهابی دارد و جوش های پوستی، آل..
266,000 تومان
ریسه سنگ کوارتز روتیل طبیعی کد B424 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 6 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است. سنگ کوارتز روتیل تاریخچه جدیدی در جواهرات و بازار سنگ دارد. روتیل در اصل مرسوم ترین شکل طبیعی یافت شده از دی اکسید تیتانیوم است که به شکل تارهای مویی شکل در کریستال کوارتز نفود کرده است.  کوارتز روتیل گاهی اوقات به نام آمپلی فایر هم نامیده می شود. سوزن ها یا تارهای شگفت انگیزی که با کوارتز ترکیب شده اند منظره ای بی نظیر بوجود آورده اند. کوارتز روتیل جز معدود سنگ..
524,000 تومان
ریسه سنگ کوارتز روتیل طبیعی کد B423 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 8 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است. سنگ کوارتز روتیل تاریخچه جدیدی در جواهرات و بازار سنگ دارد. روتیل در اصل مرسوم ترین شکل طبیعی یافت شده از دی اکسید تیتانیوم است که به شکل تارهای مویی شکل در کریستال کوارتز نفود کرده است.  کوارتز روتیل گاهی اوقات به نام آمپلی فایر هم نامیده می شود. سوزن ها یا تارهای شگفت انگیزی که با کوارتز ترکیب شده اند منظره ای بی نظیر بوجود آورده اند. کوارتز روتیل جز معدود سنگ..
656,000 تومان
ریسه سنگ یشم طبیعی کد B422 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 6 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است. سنگ یشم که در زبان های دیگر آن را جید سبز هم می نامند در فرهنگ کشور چین جایگاه خاصی دارد. در سنت چینی اعتقاد بر این است که یشم سبز نماد پنج فضیلت انسانی است که عبارتند از شجاعت، فروتنی، عدالت، شفقت و خرد. افرادی که به دنبال خوش شانسی هستند، نه تنها در شرق دور، بلکه در سراسر جهان به سنگ یشم روی می آورند. این سنگ دارای انرژی های آرامش بخش بسیاری است و همچنین به دلیل توانایی اش ..
395,000 تومان
ریسه سنگ یشم طبیعی کد B421 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 8 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است. سنگ یشم که در زبان های دیگر آن را جید سبز هم می نامند در فرهنگ کشور چین جایگاه خاصی دارد. در سنت چینی اعتقاد بر این است که یشم سبز نماد پنج فضیلت انسانی است که عبارتند از شجاعت، فروتنی، عدالت، شفقت و خرد. افرادی که به دنبال خوش شانسی هستند، نه تنها در شرق دور، بلکه در سراسر جهان به سنگ یشم روی می آورند. این سنگ دارای انرژی های آرامش بخش بسیاری است و همچنین به دلیل توانایی اش ..
482,000 تومان
نمايش 1 تا 20 از 273 (14 صفحه)

نام و موبایل خود را وارد کنید

نام
موبایل