منو
سبد خرید

قیمت روز طلا : 3,385,000

کوارتز

ریسه سنگ کوارتز روتیل طبیعی کد B424 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 6 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است. سنگ کوارتز روتیل تاریخچه جدیدی در جواهرات و بازار سنگ دارد. روتیل در اصل مرسوم ترین شکل طبیعی یافت شده از دی اکسید تیتانیوم است که به شکل تارهای مویی شکل در کریستال کوارتز نفود کرده است.  کوارتز روتیل گاهی اوقات به نام آمپلی فایر هم نامیده می شود. سوزن ها یا تارهای شگفت انگیزی که با کوارتز ترکیب شده اند منظره ای بی نظیر بوجود آورده اند. کوارتز روتیل جز معدود سنگ..
524,000 تومان
ریسه سنگ کوارتز روتیل طبیعی کد B423 از برند اقلیمه که قطر هر مهره 8 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است. سنگ کوارتز روتیل تاریخچه جدیدی در جواهرات و بازار سنگ دارد. روتیل در اصل مرسوم ترین شکل طبیعی یافت شده از دی اکسید تیتانیوم است که به شکل تارهای مویی شکل در کریستال کوارتز نفود کرده است.  کوارتز روتیل گاهی اوقات به نام آمپلی فایر هم نامیده می شود. سوزن ها یا تارهای شگفت انگیزی که با کوارتز ترکیب شده اند منظره ای بی نظیر بوجود آورده اند. کوارتز روتیل جز معدود سنگ..
656,000 تومان
سنگ روتیل کوارتز سبز طبیعی کد  B414  از برند اقلیمه که قطر هر مهره 6 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است.این سنگ نوعی کوارتز با رشته های مویی شکل درون آن است که سنگ کوارتز با روتیل های سبز قدرتمند ترین رنگ در میان کواترزهای روتیل دار است. روتیل کوارتز سبز را می توان اینگونه توصیف کرد، کمیاب، قدرتمند با ارتعاشاتی قوی. وقتی روتیل کوارتز سبز را با خو دارید، تمام فوبیا و ترس شما از بین می رود. این سنگ به رهایی از هر گونه اضطراب کمک می کند. روتیل کوارتز توانایی منحصر به فردی..
743,000 تومان
سنگ روتیل کوارتز سبز طبیعی کد  B413  از برند اقلیمه که قطر هر مهره 8 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است.این سنگ نوعی کوارتز با رشته های مویی شکل درون آن است که سنگ کوارتز با روتیل های سبز قدرتمند ترین رنگ در میان کواترزهای روتیل دار است. روتیل کوارتز سبز را می توان اینگونه توصیف کرد، کمیاب، قدرتمند با ارتعاشاتی قوی. وقتی روتیل کوارتز سبز را با خو دارید، تمام فوبیا و ترس شما از بین می رود. این سنگ به رهایی از هر گونه اضطراب کمک می کند. روتیل کوارتز توانایی منحصر به فردی..
1,091,000 تومان
 سنگ رز کوارتز طبیعی تراش دار کد  B367  از برند اقلیمه که سایز آن 3  میلیمتر می باشد. . طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است.   سنگ رز کوارتز طبیعی و بدون تراش با درخشش زیبا. این سنگ به دلیل اصل و مرغوب بودن به رنگ صورتی بسیار روشن و نزدیک به سفید می باشد. نام رز کوارتز برای رنگ صورتی کانی معدنی کوارتز بکار می رود. این سنگ دارای فراوانی بسیاریست و معمولاً با حجم زیاد در اکثر نقاط جهان یافت می شود.امروزه بیشترین حجم رز کوارتز فروخته شده در کشورهای ..
352,000 تومان
سنگ کوارتز دودی طبیعی سایز 6 میلیمتر بدون تراش از برند اقلیمه با کد B118، کوارتز دودی در میان طیف رنگی گسترده خانواده کوارتز یکی از قدرتمند ترین کریستال ها محسوب می شود. سنگ کوارتز دودی به عنوان سنگی محافظت کننده بکار می رود. این سنگ بخاطر ارتباط قوی اش با انرژی های زمین می تواند میزان قابل توجهی از انرژی های منفی را جذب و با انتقالش به زمین آنها را خنثی سازد. کوارتز دودی برای کاهش دردهای جسمی و روحی بسیار عالی است. از آنجایی که کوارتز دودی به طور طبیعی سنگ درخشانی است، فرکانس ها و تاب..
788,000 تومان
نمايش 1 تا 6 از 6 (1 صفحه)

نام و موبایل خود را وارد کنید

نام
موبایل