منو
سبد خرید

قیمت روز طلا : 3,385,000

صدف

سنگ صدف طبیعی تراش دار کد  B372  از برند اقلیمه که سایز آن 3  میلیمتر می باشد. . طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است.  صدف از پوسته طبیعی صدف مروارید ساخته شده است. مادر مروارید، قسمت داخلی پوسته صدف های تولید کننده مروارید است که به رنگ های سفید و گاهاً قهوه ای و طوسی نیز دیده می شود. اگر آن را در دست بچرخانید رگه هایی از جنس مروارید را درون آن خواهید دید. صدف ها بر روی ضربان قلب و میل افراد به زندگی تاثیر مثبتی دارند. از آنجایی که به طور طبیعی انرژی مثبت در ..
309,000 تومان
سنگ صدف سفید طبیعی بدون تراش از برند اقلیمه با کد B245 که سایز آن 10 میلیمتر و به رنگ سفید نباتی می باشد. طول هر ریسه سنگ حدود 38 سانتیمتر است. صدف از پوسته طبیعی صدف مروارید ساخته شده است. مادر مروارید، قسمت داخلی پوسته صدف های تولید کننده مروارید است که به رنگ های سفید و گاهاً قهوه ای و طوسی نیز دیده می شود. اگر آن را در دست بچرخانید رگه هایی از جنس مروارید را درون آن خواهید دید. صدف ها بر روی ضربان قلب و میل افراد به زندگی تاثیر مثبتی دارند. از آنجایی که به طور طبیعی انرژی مثبت در طبیعت جریان..
656,000 تومان
سنگ صدف سفید طبیعی بدون تراش و براق 8 میلیمتر از برند اقلیمه با کد B96 ،صدف از پوسته طبیعی صدف مروارید ساخته شده است. ادر مروارید، قسمت داخلی پوسته صدف های تولید کننده مروارید است که به رنگ های سفید و گاهاً قهوه ای و طوسی نیز دیده می شود. اگر آن را در دست بچرخانید رگه هایی از جنس مروارید را درون آن خواهید دید. صدف ها بر روی ضربان قلب و میل افراد به زندگی تاثیر مثبتی دارند. از آنجایی که به طور طبیعی انرژی مثبت در طبیعت جریان دارد، بنابراین صدفها که جزئی از طبیعت هستند برای دفع..
482,000 تومان
سنگ صدف طبیعی بدون تراش و براق 6 میلیمتر از برند اقلیمه با کد B95 ،صدف از پوسته طبیعی صدف مروارید ساخته شده است. ادر مروارید، قسمت داخلی پوسته صدف های تولید کننده مروارید است که به رنگ های سفید و گاهاً قهوه ای و طوسی نیز دیده می شود. اگر آن را در دست بچرخانید رگه هایی از جنس مروارید را درون آن خواهید دید. صدف ها بر روی ضربان قلب و میل افراد به زندگی تاثیر مثبتی دارند. از آنجایی که به طور طبیعی انرژی مثبت در طبیعت جریان دارد، بنابراین صدفها که جزئی از طبیعت هستند برای دفع انرژ..
329,000 تومان
سنگ صدف نسکافه ای طبیعی بدون تراش و براق. این صدف از پوسته طبیعی صدف مروارید ساخته شده است.صدف یا مادر مروارید:مادر مروارید، قسمت داخلی پوسته صدف های تولید کننده مروارید است که به رنگ های سفید و گاهاً قهوه ای و طوسی نیز دیده می شود. اگر آن را در دست بچرخانید رگه هایی از جنس مروارید را درون آن خواهید دید. اغلب از این نوع صدف در ساخت جواهرات استفاده می شود. سختی صدف در واحد موس برابر سه بوده و رنگ آن پایدار است. صدف ها بر روی ضربان قلب و میل افراد به زندگی تاثیر مثبتی دارند. ا..
329,000 تومان
سنگ صدف نسکافه ای طبیعی بدون تراش و براق. این صدف از پوسته طبیعی صدف مروارید ساخته شده است.صدف یا مادر مروارید:مادر مروارید، قسمت داخلی پوسته صدف های تولید کننده مروارید است که به رنگ های سفید و گاهاً قهوه ای و طوسی نیز دیده می شود. اگر آن را در دست بچرخانید رگه هایی از جنس مروارید را درون آن خواهید دید. اغلب از این نوع صدف در ساخت جواهرات استفاده می شود. سختی صدف در واحد موس برابر سه بوده و رنگ آن پایدار است.صدف ها بر روی ضربان قلب و میل افراد به زندگی تاثیر مثبتی دارند. از آنجایی که به طور..
482,000 تومان
نمايش 1 تا 6 از 6 (1 صفحه)

نام و موبایل خود را وارد کنید

نام
موبایل