منو
سبد خرید

قیمت روز طلا : 4,395,000

لاجورد

سنگ لاجورد طبیعی از برند اقلیمه با کد B401 بدون تراش که قطر هر مهره 8 میلیمتر و طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است. لاجورد یا لاپیز سنگی است به رنگ آبی نیلی که به علت وجود ناخالصی های پیریت طلائی رنگ درون آن به سنگ آسمان پر ستاره نیز شهرت دارد. بزرگترین معادن سنگ لاجورد در مناطق کوهستانی شهر بدخشان کشور افغانستان یافت می شود. لاجورد سنگیست آرام بخش و اعتماد به نفس را افزایش می دهد. این سنگ قدرت های روحانی را افزایش داده و پزشکان مصر باستان از این سنگ برای درمان آب مروارید چشم استفاده می ک..
873,000 تومان
 سنگ لاجورد طبیعی تراش دار از برند اقلیمه با کد B365 که سایز آن 3 میلیمتر می باشد.  . طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است . لاجورد یا لاپیز سنگی است به رنگ آبی نیلی که به علت وجود ناخالصی های پیریت طلائی رنگ درون آن به سنگ آسمان پر ستاره نیز شهرت دارد. ایده آل ترین رنگ لاجورد آبی سیر با ناخالصی های کم می باشد. بزرگترین معادن سنگ لاجورد در مناطق کوهستانی شهر بدخشان کشور افغانستان و در معدن سرِ سنگ یافت می شود که از هزاران سال پیش تنها منبع این سنگ در جهان بوده است. ل..
482,000 تومان
سنگ لاجورد طبیعی تراش دار کد B236 از برند اقلیمه که سایز آن 3 میلیمتر می باشد. . طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است. لاجورد یا لاپیز سنگی است به رنگ آبی نیلی که به علت وجود ناخالصی های پیریت طلائی رنگ درون آن به سنگ آسمان پر ستاره نیز شهرت دارد. ایده آل ترین رنگ لاجورد آبی سیر با ناخالصی های کم می باشد. بزرگترین معادن سنگ لاجورد در مناطق کوهستانی شهر بدخشان کشور افغانستان و در معدن سرِ سنگ یافت می شود که از هزاران سال پیش تنها منبع این سنگ در جهان بوده است. لاجورد سنگیست آرام بخش و اعتماد به ن..
482,000 تومان
نمايش 1 تا 3 از 3 (1 صفحه)

نام و موبایل خود را وارد کنید

نام
موبایل