منو
سبد خرید

قیمت روز طلا : 3,385,000

مورگانیت

  سنگ مورگانیت طبیعی با کد B351 از برند اقلیمه با سایز 3 میلیمتر می باشد. طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است . به عنوان عضوی از خانواده یاقوت ها، مورگانیت در طیف های رنگی مختلف به خصوص صورتی دیده می شود و به آن زمرد صورتی نیز گفته می شود. ذخایر این سنگ در کشورهای افغانستان، برزیل، چین و ماداگاسکار یافت می شود.امروزه مورگانیت یکی از محبوترین سنگ هایست که در حلقه های نامزدی مورد استفاده قرار می گیرد. مورگانیت سنگ مربوط به چاکرای..
372,000 تومان
سنگ مورگانیت طبیعی با کد B338 از برند اقلیمه با سایز 3 میلیمتر می باشد. طول هر ریسه سنگ حدود 39 سانتیمتر است . به عنوان عضوی از خانواده یاقوت ها، مورگانیت در طیف های رنگی مختلف به خصوص صورتی دیده می شود و به آن زمرد صورتی نیز گفته می شود. ذخایر این سنگ در کشورهای افغانستان، برزیل، چین و ماداگاسکار یافت می شود.امروزه مورگانیت یکی از محبوترین سنگ هایست که در حلقه های نامزدی مورد استفاده قرار می گیرد. مورگانیت سنگ مربوط به چاکرای قلب می باشد و انرژی عشق الهی و محبت را با خود حمل می کند. این سنگ بهت..
700,000 تومان
به عنوان عضوی از خانواده یاقوت ها، مورگانیت در طیف های رنگی مختلف به خصوص صورتی دیده می شود و به آن زمرد صورتی نیز گفته می شود. ذخایر این سنگ در کشورهای افغانستان، برزیل، چین و ماداگاسکار یافت می شود.امروزه مورگانیت یکی از محبوترین سنگ هایست که در حلقه های نامزدی مورد استفاده قرار می گیرد.مورگانیت سنگ مربوط به چاکرای قلب می باشد و انرژی عشق الهی و محبت را با خود حمل می کند. این سنگ بهترین انتخاب برای رفع آسیب های روحی محسوب می شود. اگر شما آماده تبدیل درد و آسیب دیدگی به خرد و محبت هستید..
548,000 تومان
نمايش 1 تا 3 از 3 (1 صفحه)

نام و موبایل خود را وارد کنید

نام
موبایل