الماس، کوارتز و اوپال :

 

الماس:

الماس یکی از کمیاب ترین و گران ترین سنگ های معدنی دنیاست. الماس 58 برابر سخت تر و محکم تر از هر ماده معدنی دیگر بر روی زمین است. کلمه الماس در زبان یونانی به معنی شکست ناپذیر می باشد. از آنجایی که این سنگ پیوند عمیقی با عشق دارد هدیه مناسبی محسوب می شود.

الماس نماد عشق جاودانی است و با خود جرات و شجاعت به همراه می آرود.

کوارتز:

این سنگ به تمرکز ذهنی کمک می نماید. عشق را جذب می کند و روابط را تحکیم می بخشد. کوارتز برای کاهش ترس و کمک به تصمیم گیری مشهور است. از نظر فیزیکی این سنگ برای اختلال تغذیه ای، بالا بردن سیستم دفاعی بدن، بازسازی بافت های آسیب دیده، مشکلات تنفسی و جذب مواد مغذی از غذاها مفید است.

اوپال:

سنگ اوپال امروزه یکی از گران قیمت ترین سنگ های مورد استفاده در صنعت جواهر سازیست. در طول تاریخ سنگ اوپال همواره به عنوان یکی از خوش یمن ترین و جادویی ترین سنگ ها مورد توجه بوده است.

اوپال را می توان در رنگ های سفید، سیاه و آتشین تقسیم بندی کرد. اوپال سفید معمولاً شفاف یا نیمه شفاف بوده و درون آن بازی رنگهایی با طیف های مختلف قابل رویت است.

در یونان باستان گمان می کردند سنگ اوپال به صاحبش قدرت پیشگویی می بخشد و او را از بیماری ها دور نگه می دارد. در اروپا اوپال نماد امید، پاکی و درستی است.